seo-heroes.be

Uw site bovenaan de zoekresultaten

Op zoek naar een SEO specialist om je site bovenaan google search te plaatsen ?

Je hebt een site en wil die optimaal laten renderen om meer klanten aan te trekken of je omzet te vergroten.  Een SEO specialist kan hierbij helpen. Maar wat doet die nu juist?

Belangrijkste taken van een SEO specialist

  • Helpt om het aantal bezoekers en conversies op je site te verhogen
  • Zorgt ervoor dat je pagina’s voor de gekozen zoekwoorden bovenaan de zoekresultaten komt
  • Maakt samen met jou een strategisch plan op om je site op te maken of te tunen conform de allerlaatste google updates
  • Geeft SEO advies over technische opmaak of content op je site
  • Doet onderzoek naar de zoekwoorden die voor jouw bedrijf de beste resultaten opleveren
SEO specialist of SEO expert

Wat maakt een SEO specialist nu een echte expert ?

Meer bezoekers en conversies door zoekmachine optimalisatie

De meeste bedrijven hebben een aanwezigheid op het internet met uiteindelijk slechts 1 doel. Meer klanten bereiken en meer omzet behalen door middel van hun website.
Ervoor zorgen dat de website converteert is hierin een belangrijke stap, en hiervoor dien je vele dingen correct te doen. Maar nog belangrijker , je hebt in de eerste plaats bezoekers nodig naar je site. En liefst van al relevante bezoekers voor het product of de service die je aanbiedt. En als het mogelijk is liefst ook nog potentiele klanten die klaar staan om te kopen.
Die bezoekers kan je krijgen op een aantal manieren , via social ( facebook , twitter, instagram als springplank naar je site) , via advertenties ( op diezelfde social media) of via google Adwords of andere advertentieplatformen.
Maar het kan ook via google search of andere zoekmachines. En dit laatste is waar de SEO specialist kan bij helpen.
Uit onderzoek is immers gebleken dat de meeste bezoekers komen van een positie in de top 3 van de zoekresultaten
Dus je site bovenaan krijgen is heel erg belangrijk om de juiste en genoeg bezoekers naar je site te krijgen. En waar dat vroeger relatief eenvoudig was en via enkele truukjes makkelijk te realiseren is google search vandaag meer en meer complex geworden. Je kan jezelf heel wat kopzorgen besparen dus als je een SEO specialist inhuurt 😉

Google SEO trends en SEO updates

Er is niet enkel google search, maar ook Local Search, knowledge panels, google my business allemaal plaatsen waar je kan op inzetten om je site bovenaan de zoekresultaten te brengen zonder dat je hoeft te adverteren. De SEO specialist helpt je om de juiste middelen in te zetten om je doelen te bereiken
Google past ook voortdurend zijn algoritme aan of voegt er elementen aan toe. Het is onmogelijk om gepast advies te geven als je hiervan niet op de hoogte bent.
Kort samengevat , een seo specialist is op de hoogte van de laatste evoluties en mogelijkheden en kan deze overbrengen naar jouw site.

Een seo specialist heeft een Business minded aanpak

Maar een echte SEO specialist gaat verder. Die zorgt niet alleen dat je beter ranked met je huidige site maar doet voorstellen om je site te verbeteren, het bereik te vergroten , het aantal conversies te verhogen. Maw denkt mee als een echte business partner en maakt van je site een succes.

Wat maakt de SEO-specialisten van SEO-heroes nu echte experts?

Wat ons echt verschillend maakt  als Seo-experts is wellicht onze unieke aanpak om wetenschappelijk te testen welke van de gekende rankingfactoren een echt effect hebben om je site bovenaan de zoekresultaten te plaatsen bij google. Dit doen we door SVE( single variable experiments) waarbij we exact de invloed kunnen zien van een specifieke factor op de positie van een site. Tegelijk gebruiken we ook speciale software om de impact van de algoritmes die google gebruikt op de zoekresultaten op te volgen en te meten. Zo weten we ook meteen na elke google update welke factoren meer of minder belangrijk geworden zijn. Sinds midden 2018 maakt google immers gebruik van artificiele intelligentie en zijn ze in staat bijna dagelijks en automatisch de zoekresultaten aan te passen. Google wil immers steeds de juiste resultaten bovenaan de zoekresultaten zien verschijnen.
Ten tweede Seo-heroes maakt deel uit van een internationale groep experts die op wekelijkse basis de evoluties in de search bespreken en wat de impact hiervan is voor onze klanten. Zo huur je niet enkel onze experts in maar een netwerk van een 100-tal  Seo specialisten die wereldwijd actief zijn.

Vragen die je moet stellen als je een SEO expert inhuurt

Zoals reeds aangegeven kan je door middel van SEO je plaats in de zoekresultaten verbeteren. Een betere zichtbaarheid in de zoekmachine is onontbeerlijk om meer bezoekers, meer potentiele klanten en uiteindelijk meer omzet te realiseren via je website. Wij geloven dat ondernemers en bedrijven zich moeten specialiseren in hun business en niet onmiddelijk in hoe ze hun site bovenaan google kunnen krijgen. Uiteraard kan je veel zelf doen maar als de tijd of de technische kennis niet hebt om dit te doen is het waarschijnlijk efficienter om een SEO specialist in te schakelen.  Je wil natuurllijk iemand inhuren die beschikt over bewezen resultaten en klanten referenties kan voorleggen.

Hier zijn de belangrijkste vragen die je MOET stellen als je een SEO specialist wil inhuren:

 1.  Hoe test u welke rankingfactoren een effect hebben op de zoekresultaten?

Met deze vraag scheid je meteen het kaf van het koren. SEO’s die niet kunnen voorleggen hoe ze weten wat echt werkt vandaag in seo gaan enkel of op wat ze elders lezen of horen. Eigenlijk gokken ze op wat al dan niet werkt.

2.  Hoe zal u mijn zoekresultaten verhogen ?

Elke goeie seo werkt volgens een duidelijk plan, gebaseerd op een nulmeting ( of SEO audit). Een seo die willekeurig factoren begint te wijzigen weet eigenlijk niet wat hij aan het doen is. Een SEO specialist kan uitleggen welke seo strategieen hij zal gebruiken en waarom.

3. Welke plaats kan u garanderen in de zoekresultaten?

Dit is eigenlijk een strikvraag. Niemand kan een plaats garanderen in de zoekresultaten. De plaats die je krijgt is immers niet enkel afhankelijke van je eigen site en hoe google deze beoordeelt maar tegelijk ook van wat de concurrenten doen en nog belangrijker hoe bezoekers reageren op je site. Factoren die niemand kan beinvloeden. Seo’s die deze belofte toch maken moet je mijden. Het enige wat je kan doen is een plan uitwerken om zoveel mogelijk SEO elementen zo goed mogelijk toe te passen. Dit resulteert dan doorgaans wel een plaats bovenaan de zoekresultaten.

4. Welke referenties of resultaten kan U voorleggen ?

Een seo die zijn werk goed doet kan ofwel een aantal mooie resultaten voorleggen en of een aantal goeie klantenreferenties geven. Belangrijk is hier door te vragen naar het bewijs dat de SEO specialist ook effectief het werk geleverd heeft ( hint: een screenshot waaruit blijkt dat de seo toegang had of heeft tot of google analytics of google search console kan een bewijs zijn de dat SEO specialist ook echt aan die site gewerkt heeft)

5. Hoe wordt het succes gemeten van een SEO campagne?

Hoe gaan de resultaten van een SEO campagne gemeten worden ? Welke zijn de doelstellingen opgesteld door de klant en hoe zal er effectief gemeten worden in hoeverre deze behaald zijn ? Experts hebben toegang tot de juiste tools om wijzigingen in de zoekresultaten voor uw site op te volgen en voor te leggen. Dit kunnen betalende tools zijn of bvb google search of google analytics. Zolang het meer een objectieve bron is die duidelijk de resultaten weergeven.

6. Wat zijn uw prijzen  ?

Als ondernemer wil u natuurlijk op voorhand weten hoeveel u gaat betalen voor SEO optimalisatie door een SEO specialist.  Dit kan een prijs per uur of een vaste prijs zijn voor een project. Een ervaren SEO-specialists kan op voorhand inschatten hoeveel werk een bepaalde taak gaat opleveren en kosten. De meeste SEO opdrachten kosten tussen de 500 en 10000 Euro voor projecten. Sommige Seo’s werken maandelijks voor een klant waarbij ze een aantal taken verrichten ( opvolgen SEO resultaten, evoluties google, fouten opsporen in de site, opportuniteiten ontdekken voor de klant) , deze maandelijkste opdrachten beginnen reeds vanaf  250 tot 500 euro en kunnen oplopen tot 2500 – 5000 euro per maand, afhankelijk van het type klant, soort taak en de hoeveelheid werk die dient verricht te worden.  De uurtarieven voor SEO-specialisten beginnen vanaf 75 euro per uur en kunnen oplopen tot 200 euro per uur.

Vrijblijvend een offerte aanvragen ?

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.